You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Het team

Pepijn Miner
p.miner@stegman.nl
Management

Eindverantwoordelijk voor zowel de financiële als operationele zaken binnen de organisatie. Het verbeteren van processen en cost management zijn mijn speerpunten. Ik ben oplossingsgericht, accuraat en heb al ruim 20 jaar ervaring in deze mooie branche.

Anita Looman
a.looman@stegman.nl
Management

Eindverantwoordelijk voor de commerciële zaken binnen de organisatie. Van het schrijven en begeleiden van aanbestedingen en verkoop aan en relatiebeheer van grote klanten word ik blij! Ik ben klantgericht, proactief, accuraat, zeer ervaren en werk al ruim 15 jaar met heel veel plezier bij ons prachtige bedrijf.

Marlies Buis
m.buis@stegman.nl
Sales

Samen met ons team verzorg ik al ruim 15 jaar met heel veel passie, creativiteit en aandacht unieke concepten in iedere gewenste vorm. Een origineel pakket, een uniek online keuzeconcept, jaarthema of het mooiste geschenk voor een speciaal moment. Uw wens of boodschap is ons uitgangspunt!

Iris Grote
i.grote@stegman.nl
Sales

Maak een afspraak en laat je door mij rondleiden in de wereld van de kerstgeschenken. In onze prachtige showroom stel ik met de klant pakketten samen, denk ik mee over nieuwe ideeën en werk ik aanvragen op maat uit.

Mitchell Dieterman
m.dieterman@stegman.nl
Sales

Een gedreven en betrokken accountmanager die zijn klanten op de eerste plaats zet. Nieuwe klanten leren kennen is waar ik blij van word. En daarnaast duik ik vol enthousiasme in uw organisatie om uw medewerkers écht te verrassen met een eindejaarsgeschenk!

Melissa Eggen
m.eggen@stegman.nl
Binnendienst

Het hele jaar door bezig zijn met waardering, hoe leuk is dat! In mijn functie werk ik nauw samen het team van accountmanagers, binnendienst medewerkers en inkoop. Ik leid de diverse onderdelen van de geschenkconcepten in goede banen en samen met het team streven we naar het beste resultaat. Daarnaast onderhoud ik commerciële contacten met zowel klanten als leveranciers. Het ontzorgen van de klant is mij op het lijf geschreven!

Dian Kramer
d.kramer@stegman.nl
Binnendienst

Waardering en aandacht tonen aan medewerkers is, meer dan ooit, ontzettend belangrijk. Gestructureerd en energiek werk ik aanvragen uit, bespreek en stel de offertes op en onderhoud commerciële contacten met zowel klanten als leveranciers. Servicegerichtheid en duurzaamheid staat bij mij hoog in het vaandel.

Noa Gelijk
n.gelijk@stegman.nl
Binnendienst

In mijn functie als commercieel medewerkster ondersteun ik de accountmanagers bij het ontzorgen van de klanten. Ik help het verkoopteam bij het bedenken van geschenkconcepten en verwerk deze onder andere in offertes. Hierbij zet ik mijn enthousiasme en creativiteit in. Ik help graag met een mooie waardering voor uw medewerkers!

Jelle Golsteijn
j.golsteijn@stegman.nl
Inkoop

In mijn rol als inkoper draag ik de verantwoordelijkheid voor de aanschaf van producten die bestemd zijn voor de samenstelling van kerst-en relatiegeschenken. Bovendien speel ik een cruciale rol bij het vormgeven van het inkoopbeleid van onze organisatie. Ik ben gepassioneerd, neem snel en doelgericht beslissingen, en ben bedreven in het efficiënt plannen en organiseren van taken.

Yannick Smit
y.smit@stegman.nl
Online keuzeconcept

In mijn rol als systeembeheerder draag ik de verantwoordelijkheid voor het technische systeem van het keuzeconcept PersoonlijkeNoot. Gedurende de kerstperiode ben ik verantwoordelijk voor het coördineren van de logistiek van dit concept. Daarnaast draag ik actief bij aan de algemene ontwikkeling van het bedrijf.

Willem Zeijlmans
w.zeijlmans@stegman.nl
Online keuzeconcept

Als Projectmanager verantwoordelijk voor het online keuzeconcept, het team, de inkoop, de planning, het drukwerk en flexibel inzetbaar. Ik denk graag in mogelijkheden en houd van uitdagingen. Ik ben een organisator, ben creatief, inventief en klant- en servicegericht."

Marloes Keesom
m.keesom@stegman.nl
Online keuzeconcept

Als inkoper voor ons online keuzeconcept PersoonlijkeNoot ben ik verantwoordelijk voor het selecteren en inkopen van geschenken. Hiervoor heb ik veelvuldig contact met onze leveranciers. Mijn expertise ligt in het vinden van de leukste regionale belevenissen voor onze klanten. Ik ben gedreven door enthousiasme en geef niet op totdat ik de meest geschikte geschenken heb gevonden.

Roos Wijnker
r.wijnker@stegman.nl
Online keuzeconcept

In mijn rol als inkoper ben ik samen met mijn collega verantwoordelijk voor het vinden van de leukste cadeaus voor PersoonlijkeNoot. Ik heb veel contact met leveranciers en zorg ervoor dat alle afspraken worden vastgelegd en nagekomen. Mijn doel is om elk jaar opnieuw onze klanten te verrassen.

Stacey Smit
s.smit@stegman.nl
Online keuzeconcept

Ik ondersteun de afdeling bij alle voorkomende administratieve werkzaamheden. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het maken en vullen van de webshops en zorg ik ervoor dat de digitale geefmomenten worden verstuurd. Tot slot ben ik een van de aanspreekpunten van de medewerkers van onze klanten op de helpdesk.

Sandra Boelsums-Pels
s.pels@stegman.nl
Online keuzeconcept

Samen met mijn collega's ben ik verantwoordelijk voor de helpdesk van het online keuzeconcept PersoonlijkeNoot en ondersteun waar nodig. Ook draag ik zorg voor de orderadministratie. Ik ben enthousiast en nauwkeurig.

Michelle van den Berg
ml.vandenberg@stegman.nl
Administratief medewerker online keuzeconcept

Tijdens de kerstdrukte vind je mij waar het werk ligt. Ik pak ad-hoc werkzaamheden graag met beide handen én een gezonde dosis enthousiasme aan. Variërend van het beantwoorden van helpdesk vragen en het aanmaken van nieuwe producten, tot het verwerken van de retourstroom. Buiten het seizoen houd ik mij bezig met het verbeteren van interne processen waardoor onze prachtige organisatie nog verder kan groeien. Als geschenk- en inpakliefhebster is werken bij Stegman voor mij een waar feest!

Demi Loos
d.loos@stegman.nl
Projectcoördinator

Samen met mijn collega ben ik verantwoordelijk voor de inschrijvingen op Europese Aanbestedingen. Daarnaast ondersteun ik de collega's van het online keuzeconcept met de voorkomende administratieve werkzaamheden.

Miranda Wals
m.wals@stegman.nl
Finance

Als administratief medewerker heb ik een passie voor cijfermatig werken. Ik registreer, controleer en bewaak alle financiële aspecten binnen de organisatie. Ik zorg voor de financiële administratie t.b.v. geschenken, lever betrouwbare gegevens aan voor diverse rapportages, stel verkoopfacturen op en verwerk de inkoopfacturen.

Nikki Vredenburg
n.vredenburg@stegman.nl
Studio

Als studio zorg ik ervoor dat elk ontwerp past bij jouw wensen. Samen met mijn collega werk ik aan alle kaartjes, verpakkingen, websites en alle andere visuele opdrachten. Wij ontwerpen keer op keer een onderscheidend en persoonlijk product dat een blijvende indruk achterlaat!

Larissa de Bruijn
l.debruijn@stegman.nl
Studio

Samen met mijn collega ben ik verantwoordelijk voor alle op maat gemaakte ontwerpen! Van aanvraag tot uitwerking ben ik betrokken bij het proces en weet daardoor goed de wensen van de klant te vertalen naar een passend ontwerp. Als grafisch vormgever vind ik inspiratie in de wereld om me heen. Ik ben altijd alert op interessante vormen, kleuren en patronen die ik tegenkom in mijn dagelijkse leven.

Sylwia Czanguleit
s.czanguleit@stegman.nl
Logistiek

Samen met mijn collega ben ik verantwoordelijk voor het inpakken van alle pakketten en geschenken. Tevens zorg ik ervoor dat de voorraden in het magazijn kloppen.

 

Desirée Bijpost
d.bijpost@stegman.nl
Logistiek

Samen met mijn collega's help ik met veel passie en toewijding bij het inpakken van de pakketten en geschenken. Daarnaast zorg ik ervoor dat mijn collega's in een schoon kantoor hun werk kunnen doen. 

Simone Ratelband
s.ratelband@stegman.nl
Logistiek

Als logistiek medewerker houd ik mij in het laatste kwartaal bezig met de administratie betreffende leveringen van de eindejaarsgeschenken. Klantcontact en juiste leveringen staan dan centraal. De rest van het jaar staat in het teken van overige werkzaamheden binnen het bedrijf.

Martin Klaver
m.klaver@stegman.nl
Logistiek

Samen met mijn collega ben ik verantwoordelijk voor de goederenontvangst en het op orde houden van het magazijn.