Faq's

Algemeen

Wat doet Stegman aan MVO?

Bij Stegman werken we bewust aan een duurzame toekomst. In het nieuwe jaar zetten we belangrijke stappen, waaronder onze certificering voor de CO2-Prestatieladder en hercertificering door EcoVadis. Na onze eerste EcoVadis-badge in 2024 willen we deze prestatie verder versterken.

De CO2-Prestatieladder helpt ons om onze CO2-uitstoot inzichtelijk te maken en structureel te verminderen. In 2025 streven we naar certificering op Niveau 3. Hiermee tonen we aan dat we onze voetafdruk verkleinen en duurzaam ondernemen serieus nemen.

Lees meer over duurzaamheid bij Stegman via https://www.stegman.nl/over-stegman/duurzaamheid-2/

Ik heb een vraag, opmerking of klacht, waar kan ik terecht?

Telefonisch: +31 (0)224 213 135 (bereikbaar tijdens kantooruren)
E-mail: info@stegman.nl
Contactformulier: Via onze website kun je eenvoudig je vraag insturen.

We streven ernaar om je zo snel mogelijk te helpen en binnen één werkdag te reageren. Heb je een urgente vraag? Dan adviseren we je om telefonisch contact met ons op te nemen.

Wil je een klacht melden? We vinden het belangrijk dat iedereen tevreden is met onze service en producten. Laat het ons weten, dan zoeken we samen naar een passende oplossing!

Showroom

Wat zijn de openingstijden van de showroom?

Onze showroom is geopend van 08:30 tot 17:00 uur. Je bent van harte welkom om inspiratie op te doen en ons assortiment te ontdekken.

Kan ik zonder een afspraak in de showroom langskomen?

Ja, je kunt zonder afspraak binnenlopen. Maar om je zo goed mogelijk te helpen, ontvangen we graag van tevoren jullie wensen. Zo kunnen we gericht meedenken en een passend advies geven.

Hoe maak ik een afspraak in de showroom?

Wil je zeker weten dat we alle tijd voor je hebben? Maak dan een afspraak via 0224-213135 of stuur een mail naar info@stegman.nl.

Waar is jullie kerstpakketten showroom te vinden?

Je vindt onze showroom op Witte Paal 328, 1742 LE Schagen.

Hoe kan ik me het beste voorbereiden op mijn showroom bezoek?

Om het meeste uit je bezoek te halen, is het handig om:
1. Te bekijken welke geschenken jullie de afgelopen jaren hebben gegeven om doublures te voorkomen.
2. Alvast na te denken over thema’s of cadeauartikelen die jullie dit jaar willen geven.

Is het mogelijk om een kerstpakket samen te stellen in de showroom?

Ja! In onze showroom hebben we een uitgebreid assortiment waarmee je een kerstpakket op maat kunt samenstellen. Wij helpen je graag om een uniek en passend pakket samen te stellen.

Bieden jullie duurzame producten aan in de showroom?

Zeker! We hebben een speciale duurzaamheidshoek ingericht met producten die een sociaal en/of duurzaam karakter hebben. Hiermee kun je een cadeau kiezen dat niet alleen mooi is, maar ook bijdraagt aan een betere wereld.

Kerstpakketten Stegman

Tot welke datum bezorgen jullie?

Dit hangt af van de periode in het jaar. Onze kerstpakketten zijn tot en met de derde week van december te bestellen.

Voor andere seizoens gebonden pakketten is tijdens het bestellen te zien tot wanneer u kunt laten bezorgen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wij kunnen je bestelling annuleren voordat deze is verwerkt. Bel ons zo snel mogelijk om je bestelling te annuleren.

Mocht het zo zijn dat je bestelling al is ingepakt en/of verzonden, dan kunnen wij de bestelling helaas niet meer annuleren.

Hoe neem ik contact met jullie op?

Telefonisch: +31 (0)224 213 135 (bereikbaar tijdens kantooruren)
E-mail: info@stegman.nl
Contactformulier: Via onze website kun je eenvoudig je vraag insturen.

We streven ernaar om je zo snel mogelijk te helpen en binnen één werkdag te reageren. Heb je een urgente vraag? Dan adviseren we je om telefonisch contact met ons op te nemen.

Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?

Wij verzenden je bestelling franco in Nederland (exclusief waddeneilanden) vanaf € 750,- excl. BTW.
Onder bovenstaand bedrag brengen wij € 57,50 excl. BTW in rekening. De tarieven voor levering in België en de waddeneilanden zijn op aanvraag.

Kunnen de kerstpakketten ook bij mijn medewerkers thuis worden afgeleverd?

Ja dat kan. Geef ons je wensen door wat betreft de levering, dan zorgen wij dat dit wordt gerealiseerd. Zo kunnen we alles op één locatie leveren maar ook bij je medewerkers thuis.

PersoonlijkeNoot - Keuzeconcept

Ik kan niet inloggen, wat nu?

Controleer of je jouw inlogcode en wachtwoord juist hebt ingevoerd. Let op, beide zijn hoofdlettergevoelig.

Nog steeds problemen met inloggen?

  • Ben je akkoord gegaan met de privacyverklaring?
  • Het kan zijn dat jouw inlogcode en wachtwoord niet meer geldig zijn. Controleer op de voucher de geldigheid van je persoonlijke inlogcode en wachtwoord. Is de geldigheid verlopen, dan kun je helaas niet meer bestellen.
  • Is het inloggen nog niet gelukt? Neem dan contact op met de helpdesk van PersoonlijkeNoot via de mail info@persoonlijkenoot.nl of telefonisch +31 (0)224 21 31 35. Houd je inloggegevens bij de hand.
Wat moet ik doen als ik mijn inlogcode en wachtwoord kwijt ben?

Stuur een mail naar onze helpdesk, info@persoonlijkenoot.nl. De helpdesk heeft de volgende gegevens van je nodig: je naam, adresgegevens en de naam van je werkgever. Wij controleren deze gegevens bij je werkgever. Zodra dit door je werkgever akkoord is bevonden, ontvang je van ons een nieuwe inlogcode en nieuw wachtwoord.

PersoonlijkeNoot - Bestellen en bezorgen

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk om je keuze te wijzigen of naderhand te ruilen. Nadat je een definitieve keuze hebt gemaakt, worden je inlogcode en wachtwoord onbruikbaar. Je ontvangt altijd een bestelbevestiging van je definitieve keuze per e-mail.

Hoe werkt het bestellen?

Het online bestellen van je cadeau is zeer eenvoudig. In een paar stappen heb je een cadeau uitgezocht en besteld. Voer op de site www.mijnpersoonlijkenoot.nl je inlogcode en wachtwoord in. Je komt dan op de welkomstpagina van je werkgever. Via ‘Kies je cadeau’ of ‘Categorieën of Producten’ kun je een keuze maken uit het assortiment van geschenken. Klik op het geschenk van jouw keuze voor meer informatie en op ‘Toevoegen aan winkelwagen’ wanneer je een keuze hebt gemaakt. Controleer je bestelling en bevestig je bestelling. Voer vervolgens de benodigde (adres)gegevens in op het formulier.

Product tijdelijk niet leverbaar

Wanneer deze melding verschijnt, is dit artikel niet direct uit voorraad leverbaar. De voorraad zal naar verwachting binnen ongeveer één week weer beschikbaar zijn en wordt direct na binnenkomst verzonden.

Krijg ik een bestelbevestiging van mijn gemaakte keuze?

Ja, na het plaatsen van je bestelling ontvang je automatisch een bestelbevestiging per e-mail. Bewaar deze bestelbevestiging goed. Deze heb je nodig bij garantie en servicevragen.

Waarom heb ik geen bestelbevestiging ontvangen?
  • Is je bestelling correct geplaatst?
  • Bij een correcte bestelling ontvang je automatisch een bestelbevestiging per e-mail. Je kunt dit controleren door te proberen om nogmaals in te loggen. Wanneer je bestelling correct is ontvangen krijg je een melding dat de code al verzilverd is.
  • Is je ingevulde e-mailadres juist? Let hierbij op punten, streepjes en dergelijke.
  • Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in je spambox (ongewenste e-mail) terecht is gekomen. Controleer daarom je spambox op een bevestigingsmail van PersoonlijkeNoot.
  • De bevestiging wordt automatisch naar het door jou opgegeven e-mailadres verzonden. Na je bestelling kan je jouw e-mailadres helaas niet meer aanpassen. Een nieuwe bevestiging ontvangen op een ander e-mailadres is mo
Wat is de levertijd van cadeaus van PersoonlijkeNoot?

De levertijd van je cadeau staat op de bestelbevestiging. Deze is via e-mail aan jou verstuurd. Standaard gaan we uit van een levertijd tot maximaal 5 werkdagen. Mocht een geschenk niet binnen 5 werkdagen geleverd kunnen worden, dan staat dit duidelijk vermeld op de bestelbevestiging.

PersoonlijkeNoot - Levering

Hoe werkt de levering van mijn geschenk?

Alle bestellingen worden op het huisadres afgeleverd door de DHL op basis van ‘burenlevering’. Deze officiële term van DHL houdt in dat bij afwezigheid bij de eerste keer aanbieden er geprobeerd wordt om het pakket bij een van je buren af te leveren. Je ontvangt een melding dat het pakket bij de buren is afgeleverd of, wanneer dit niet is gelukt, is het pakket vanaf de werkdag erna op te halen bij een postafhaalpunt. Welke dit is, kun je terugvinden in de DHL app. Doe dit wel binnen een week, anders wordt het pakket naar ons geretourneerd.

Wat moet ik doen als ik mijn cadeau (nog) niet heb ontvangen?

Als je inmiddels langer op jouw cadeau wacht dan op de e-mailbevestiging is aangegeven, kun je contact opnemen met PersoonlijkeNoot. PersoonlijkeNoot streeft ernaar om je tijdens het bestellen de meest actuele stand van zaken te geven rondom de levertijd.

Moet ik mijn inlogcode en wachtwoord altijd bewaren?

Ja, het is belangrijk dat je ook na het bestellen van je cadeau je inlogcode en wachtwoord zorgvuldig bewaart. Wanneer er een probleem is ontstaan rond de levering van je bestelling, dan kunnen wij je vragen naar deze inlogcode. Houd altijd deze gegevens bij de hand als je een vraag aan onze helpdesk stelt. Deze gegevens staan op je bestelbevestiging dat tevens je garantiebewijs is.

Kan ik nog een bestelling plaatsen als de bestelperiode verstreken is?

Je kunt alleen een geschenk uitkiezen tijdens de openingsperiode van de website, die in overleg met je werkgever is vastgesteld. Na deze periode zijn je inlogcode en wachtwoord niet meer geldig en is het niet meer mogelijk om een bestelling te plaatsen. Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, dan kun je je wenden tot je werkgever.

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

Bij de bestelling van jouw geschenk, vragen wij je naam en adresgegevens om het geschenk op het juiste adres te kunnen leveren. Je e-mailadres en telefoonnummer zijn nodig om de order te bevestigen en/of om contact op te nemen bij onduidelijkheden en vragen. PersoonlijkeNoot verklaart je gegevens uitsluitend te gebruiken voor de verwerking van je bestelling. Deze persoonsgegevens worden dan ook niet voor andere doeleinden dan de levering van je geschenk aan derden verstrekt.

PersoonlijkeNoot - Service

Wat moet ik doen als ik een verkeerd cadeau heb ontvangen?

Heb je een ander artikel ontvangen dan je volgens jouw bestelbevestiging hebt besteld? Ga naar www.mijnpersoonlijkenoot.nl en klik op ‘Contactformulier’ (onder aan de pagina). Hier kun je het contactformulier gebruiken. Vul dit formulier volledig in en klik op verzenden. Na ontvangst nemen wij je melding in behandeling. Wij informeren je vervolgens per mail over de te volgen procedure.

Wat moet ik doen als ik mijn cadeau beschadigd heb ontvangen?

Vertoont het geschenk sporen van gebruik of beschadiging? Stuur een mail naar info@persoonlijkenoot.nl. Benoem hierbij de schade, jouw inlogcode en een foto of video van het product. Onze helpdeskmedewerkers zullen je zo snel mogelijk helpen bij het oplossen van het probleem!

Wat moet ik doen als mijn cadeau niet werkt?

Is het door jou ontvangen geschenk defect binnen de aangegeven garantieperiode? Stuur een mail naar info@persoonlijkenoot.nl. Benoem hierbij het defect, jouw inlogcode en een foto of video van het product. Onze helpdeskmedewerkers zullen je zo snel mogelijk helpen bij het oplossen van het probleem!

Wat moet ik doen als ik mijn cadeau incompleet heb ontvangen?

Is je geschenk incompleet geleverd? Stuur een mail naar info@persoonlijkenoot.nl. Benoem hierbij de situatie, jouw inlogcode en een foto of video van het product. Onze helpdeskmedewerkers zullen je zo snel mogelijk helpen bij het oplossen van het probleem!

Hoe snel krijg ik een reactie van de helpdesk?

Meldingen die door de helpdesk worden ontvangen, behandelen we binnen 2 werkdagen. Je ontvangt dus binnen 2 werkdagen een reactie van ons. Het kan zijn dat we niet direct een antwoord op je vraag hebben, omdat we soms afhankelijk zijn van derden, zoals een leverancier of je werkgever. In dat geval houden we je op de hoogte over de voortgang.

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

Bij de bestelling van je geschenk, vragen wij je naam en adresgegevens om het geschenk op het juiste adres te kunnen leveren. Je e-mailadres en telefoonnummer zijn nodig om de order te bevestigen en/of om contact op te nemen bij onduidelijkheden en vragen. PersoonlijkeNoot verklaart jouw gegevens uitsluitend te gebruiken voor de verwerking van je bestelling. Jouw persoonsgegevens worden dan ook niet voor andere doeleinden dan de levering van jouw geschenk aan derden verstrekt.

Ik heb een klacht, waar kan ik die kwijt?

Indien je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening, dan kun je contact met ons opnemen via info@persoonlijkenoot.nl, het contactformulier of telefonisch via +31 (0)224 21 31 35. Je krijgt van ons in het binnen een week na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Indien je als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van de klacht, dan kun je deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).

PersoonlijkeNoot - Garantie

Hoe werkt de garantie van PersoonlijkeNoot?

Wij hanteren voor alle cadeaus uit het keuzepakket een garantietermijn van twee jaar. Deze garantietermijn gaat in op de dag waarop jouw cadeau wordt afgeleverd. Wij verlenen geen garantie als gevolg van verkeerd gebruik, onbevoegde demontage en vallen. Defecten en beschadigingen dienen bij onze helpdesk worden gemeld. Hiervoor is het noodzakelijk dat je je bestelbevestiging bij de hand hebt.